2012. június 9., szombat

Villámok 1.

Pár napja hatalmas vihar érte el a Kárpátmedence térségét. mi, itt Kecskeméten, csak a széléből kaptunk, de azért itt is volt égi parádé... A július-augusztusi nagy viharokhoz képest, persze ez még gyenge volt.
Első alkalommal próbálkoztam villámfotózással mint "tudatos amatőr természetfotós"... egy értékelhető fotó született, ki-ki maga döntse el, eredményes volt-e. :) Jómagam elégedett vagyok, a nyáron sok figyelmet fogok a villámoknak szentelni, ám ezt kint a természetben tervezem. Több kompozíció is megszületett már a fejemben, amelyek már csak kivitelezésre várnak...
Íme a fotó:


2 megjegyzés:

  1. Szerintem nagyon jól sikerült kép... Egy kicsit többet látnék belőle alul, de ez már ilyen. :)
    Engem is vonz ez a fajta fotózás, de még sose mertem kimenni a természetbe, hogy megpróbáljam. Félek, hogy elázik a gép és félek, hogy a villám engem szemel ki magának. :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi a kommentet! :)
    Azért nem hagytam alulról többet, mert ott csak a tárasa- és panelházak voltak, így úgy gondoltam, inkább az eget veszem bele a képkivágásba, végül is a villám onnan várható. :P
    Ebben az esetben én sem kint voltam, a fotó a húgom szobájának ablakából készült egy társasház 4. emeletén.
    24.7s, iso100, f22 ;) nem bonyolult, csak kell hozzá egy jó nagy látószög, egy jó nagy vihar és persze némi szerencse...

    VálaszTörlés