2011. január 23., vasárnap

Fagyos januári próbálkozások...

Ma reggel 8 órára kimentem a szabadidő központba, vaddisznó és őz után cserkelni. Már 8-ra pontban nyitásra kinn voltam, és kinn töltöttem terepen az egész délelőttömet, de sajnos eredmény nélkül. Összesen talán 10-et sem exponáltam. A baj az volt, hogy a tölgyerdőben, ahol a vadat kerestem, az átnedvesedett avar illetve aljnövényzet, az éjszakai és hajnali -5°C-ban megfagyott, és ahogy jártam az erdőt az úgy ropogott a talpam alatt, mintha üvegcserepeken járnék. Ezt a vadak vélhetően már több 100m-ről meghallották és még mielőtt érzékelhettem volna jelenlétüket elugrottak... Egyetlen fotó sikerült olyan elfogadható minőségűre, egy gombáról készült makró, illetve csináltam 1-2 werk-fotót, telefonom időzítőjét segítségül hívva. Ennek ellenére nem bántam meg hogy kimentem, sok élménnyel és tapasztalattal gazdagodtam. :) Egyébiránt sajnálom, hogy csak most, az újévben kezdtem el ezt a fotós naplót vezetni, mert már több mint fél éve, egész szép számmal járok ki fotózni, járom a természetet és még ha a fotóim nem is tökéletesek illetve nincs sok belőlük, de az élmény, amit itt is szívesen megosztanék veletek, az hatalmas nagy. Célom hogy megmutassam hogy milyen gyönyörű a természet, csak kicsit tovább kell látni a panelházak betondzsungelén, időt szakítani magunkra és nyitott szemmel járni. Higgyétek el, megéri a természetben bóklászni! :) Ezt be is bizonyítom!
Íme a ma hajnalban elkészült fiatal tapló gomba makrófotó:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése