2012. április 11., szerda

Lesépítés az Alpárirétben

2012 március 30-án újra Lakitelekre látogattam. Már érkezésem napján, péntek délután igyekeztem le a rétbe felmérni a terepet vízállást stb. és felhúzni egy ideiglenes lest a másnap hajnalban lebonyolítandó fotózásomhoz. az erős szél megnehezítette a munkát, de végül sikerült megépítenem a vázszerkezetet. Nagyon reménykedtem, hogy be fog válni, mert első ilyen jellegű lesfotózásomra készültem. Végül be is vált (lásd: köv. bejegyzés) ám legutóbbi a rétben tett látogatásom alkalmával elkeseredve nyugtáztam, hogy a lesemet vagy a vadőr vagy a természetvédők eltüntették... annyira nem nagy kár érte, mert nem volt egy nagy vasziszdasz de kisebb fejfájást okozott amikor hajnalban lesfotózásra készülve a lesem nem volt meg...
Íme egy kép az építésről:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése